סגן ראש המל"ל לשעבר: "אני מרגיש שינוי ביחסי ישראל-טורקיה"

    אסתי פלד No Comments on סגן ראש המל"ל לשעבר: "אני מרגיש שינוי ביחסי ישראל-טורקיה"

    סגן ראש המל"ל לשעבר, ערן עציון במהדורה המרכזית: "בעולם היחסים המדיניים ובוודאי המודיעיניים, זה אף פעם לא שחור ולבן. מדינות יכולות בו זמנית אפילו להילחם ביניהן אבל לשתף פעולה בזירות אחרות. בין איראן וטורקיה יש ניגודים בכמה נושאים ועדיין הן משתפות פעולה ואותו דבר ישראל וטורקיה"

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן ראש המל"ל לשעבר, ערן עציון שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על האיומים כנגד ישראלים בטורקיה. בפתח השיחה הוא התייחס לאזהרות הישראליות: "זה אומר שיש מידע קונקרטי על ניסיונות לפגע בישראלים. הדרגה החמורה היא על איסטנבול באופן ספציפי. אזרחי ישראל נקראים לא לנסוע לטורקיה ולא להגיע לאיסטנבול".

    הוא הסביר: "יכולות להיות התרעות מכל מיני סוגים: כללית, בתיירים ישראלים או ממש ידיעות על התכוונות לפיגוע במקום וביום מסוים כנגד אנשים מסוימים. ברור שהאיראנים היו מעדיפים מטרות איכות – גורמים רשמיים, אבל הם בלחץ גדול אחרי כל מה שישראל עשתה ולא בוחלים במטרות אחרות".

    "אני מרגיש שיש שינוי ביחס הטורקי לישראל", אומר עציון, אך מסביר כי "בעולם היחסים המדיניים ובוודאי המודיעיניים, זה אף פעם לא שחור ולבן. מדינות יכולות בו זמנית אפילו להילחם ביניהן אבל לשתף פעולה בזירות אחרות. בין איראן וטורקיה יש ניגודים בכמה נושאים ועדיין הן משתפות פעולה ואותו דבר ישראל וטורקיה".



    0 תגובות